Przygotowanie do cross fit

Cross trening jest to rodzaj treningu który staje się coraz modniejszy w Polsce. Zdobywa sobie rzesze fanów i zyskuje popularność u osób trenujących rekreacyjnie, jak i sportowców, którzy dołączają go do swojego planu treningowego, by poprawić swoje wyniki. Metoda Cross treningu została stworzona na podstawie 3 głównych filarów: gimnastyki, podnoszenia ciężarów oraz treningu metabolicznego. Plany treningowe bazują na dużej różnorodności ćwiczeń funkcjonalnych o wysokiej intensywności. Cross trening jest dla każdego bez względu na wiek, kondycję itp. Ćwiczenia są dopasowywane intensywnością i stopniem zaawansowania do aktualnych możliwości osoby trenującej.  Trening kształtuje wszystkie z  10 cech motorycznych: siłę, moc, prędkość, zwinność, koordynację, wytrzymałość, wydolność krążeniowo-oddechową, równowagę, elastyczność i precyzję. Oferuje on dużo korzyści przy stosunkowo krótkim czasie treningu. Jeśli chciałbyś wypróbować go, a wstydziłeś się iść na zajęcia grupowe, albo chciałbyś najpierw spróbować kameralnie zapraszamy na indywidualny trening z trenerem specjalistą w tej dziedzinie.

Umów się na bezpłatną konsultację oraz bezpłatny trening
Obejrzysz nasze wnętrza i wyposażenie
Dokonamy pomiarów wagi i składu ciała, w tym tkanki tłuszczowej oraz tempa przemiany materii
Przeprowadzimy wywiad żywieniowy i sprawnościowy oraz próbny trening
Wspólnie określimy cel i sposób jego realizacji
Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami, dokonasz wyboru usług i ustalimy harmonogram
Pierwsza wizyta jest zawsze darmowa i do niczego Cię nie zobowiązuje. Zrób pierwszy krok i zadzwoń do nas lub wypełnij formularz kontaktowy, oddzwonimy do Ciebie.

+48 12 421 0505 lub +48 505 834 664

Napisz do nas i zacznij swoją przemianę